Yhteydenottokanavat
Meittari Itsepalvelukanava palvelee sinua!
Voit hoitaa Meittarissa IT-palveluiden ja Henkilöstöhallinnon palveluiden asioita 24/7:
- IT-palvelupyynnöt, kuten
- neuvontapyynnöt tietotekniseen ongelmaan, ohjelmien asennuspyynnöt, häiriöilmoitukset ja ilmoitukset laitteen toimimattomuudesta
- tunnuksen salasanan nollaukset
Huom! Voit vaihtaa salasanan itsepalveluna!
- Tunnus- ja käyttöoikeusasiat
- Palkansaajan lomakkeet, kuten
- palkka- ja palvelutodistuksen tilaaminen, veroprosentin muutospyynnöt, kysy palkanmaksusta, palkasta perittävät maksut
- palkka- ja palvelutodistuksen tilaaminen, veroprosentin muutospyynnöt, kysy palkanmaksusta, palkasta perittävät maksut
- HR- ja esihenkilökäyttäjän lomakkeet, kuten
- hyväksytyn palkkamateriaalin toimittaminen, esihenkilömuutokset, palvelusuhteen muutokset, hyväksyttyjen työtodistusten toimittaminen jne.
- hyväksytyn palkkamateriaalin toimittaminen, esihenkilömuutokset, palvelusuhteen muutokset, hyväksyttyjen työtodistusten toimittaminen jne.
- Verkkokauppa
- Työasemat, mobiililaitteet
- Lisenssit (mm. Microsoft-lisenssit)
- Puhe- ja dataliittymät
- Oheislaitteet
- OC-tunnustilaukset
- Palomuurisääntömuutokset
- Laitteiden elinkaaren hallinta (laiterekisteri)
- Laiterekisterin selaus
- Kustannuspaikkamuutokset
- Laitteen elinkaareen liittyvät ilmoitukset (päättyminen, uuden vastaavan laitteen tilaus)
Huomioithan Meittarissa asioidessasi, että:
Itsepalvelukanavan sisältö muotoutuu kullekin käyttäjälle aina asiakkuuden sekä käyttöoikeuksien mukaan.Verkkokaupan valikoimissa on asiakaskohtaisia eroja eikä kaikkia palveluita ole tilattavissa verkkokaupan kautta.
Huom! Koulujen/EDU-käyttäjien verkkokauppa löytyy omana osionaan Itsepalveluportaalista nimellä ‘Koulujen verkkokauppa’.
Ole tarvittaessa yhteydessä esimieheesi tai Meitan asiakkuusvastaavaan, jos huomaat puutteita organisaatiosi valikoimassa.
Miten pääset kirjautumaan Meittariin?
Valitse alta oma organisaatiosi tai sen sijaintipaikka. Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi ja salasanasi on se, jolla kirjaudut työasemalle.
Suosittelemme kirjaamaan palvelupyynnön suoraan Meittariin, sillä se nopeuttaa asiasi käsittelyä.
K
Meittari
Itsepalvelukanava
- Pohjois-Karjala
- Pohjois-Karjalan hyvinvointialue – Siun sote
Jos et pääse kirjautumaan Meittariin, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]
Työpyyntösi ohjautuu sähköpostista suoraan Meittari itsepalvelukanavaan, josta voit seurata asian etenemistä.
Tavoitat meidät kiireellisissä asioissa myös puhelimitse:
IT-palvelut Palvelupiste / Service Desk:
Talous- ja henkilöstöpalveluiden asiakaspalvelu:
013 339 0700 (arkisin 07.30 – 16.00)
013 339 0750 (arkisin 09.00 – 15.00)
UKK
Ajankohtaista
-
Löydät usein kysyttyistä kysymyksistä tietoa Office 365 työpöytäsovelluksien lisensseistä (esim. word, outlook tai excel)
Usein kysyttyihin kysymyksiin lisätty tietoa Office 365 työpöytäsovelluksien lisensseistä. Artikkelista löydät esimerkiksi tietoa miten toimia jos lisenssilläsi ei pysty käyttämään Office 365 työpöytäsovelluksia.
-
Talouden asiakaspalvelu on kiinni iltapäivän 24.4.2023!
Meitan talouspalvelujen asiakaspalvelu on kiinni poikkeuksellisesti maanantaina 24.4.2023 iltapäivällä, eli kello 11.30–15.00 välisen ajan.
-
Henkilöstöpalveluiden kevättiedote 2023
Ajankohtaisia asioita Henkilöstöhallinnosta.