Verkkokauppa ja laiterekisteri
Voit hoitaa laite- ja lisenssitilaukset verkkokaupassa
Meitan verkkokauppa on asiakasorganisaatioillemme tuotettu palvelu, jonka kautta asiakkaamme voivat tehdä tilausoikeuksillaan laite- ja lisenssitilauksia. Verkkokauppaan on luotu asiakaskohtaisia ostoskoreja, joiden sisällöt poikkeavat toisistaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.
Löydät Meitan verkkokaupan Meittari Itsepalvelukanavasta. Verkkokaupan kautta tehdystä tilauksesta muodostuu palvelutilaus, joka tallentuu Meitan tuotannonohjausjärjestelmään (eli Meittariin). Jokainen tehty palvelutilaus saa yksilöllisen tunnisteen (SR-numero), jonka avulla tehtyjä tilauksia on mahdollista seurata.
Tutustu laiterekisteriin
Voit hallita oman asiakasorganisaatiosi laiterekisterillä käytössä olevien laitteiden elinkaarta. Käytännössä laiterekisterissä ylläpidetään asiakasorganisaation laitetietoja kustannuspaikkatietoineen. Asiakkaamme voivat laiterekisterin kautta esimerkiksi
- selata oman organisaationsa laiterekisteriä (edellyttää organisaation myöntämää tilaus- tai tarkastusoikeutta)
- vaihtaa laitteiden loppukäyttäjä‑, tiliöinti- ja kustannuspaikkatietoja, sijainteja tai esimerkiksi poistaa laitteen käytöstä
Löydät laiterekisterin Meittari itsepalvelukanavasta.
Kirjaudu Meittari Itsepalvelukanavaan
Meittari
itsepalvelukanava
- IT-palvelupyynnöt
- Verkkokauppa
- Laiterekisteri
- Palkansaajan lomakkeet
- HR- ja esihenkilökäyttäjän lomakkeet
- Tunnukset ja käyttöoikeudet
ajankohtaista
-
Löydät usein kysyttyistä kysymyksistä tietoa Office 365 työpöytäsovelluksien lisensseistä (esim. word, outlook tai excel)
Usein kysyttyihin kysymyksiin lisätty tietoa Office 365 työpöytäsovelluksien lisensseistä. Artikkelista löydät esimerkiksi tietoa miten toimia jos lisenssilläsi ei pysty käyttämään Office 365 työpöytäsovelluksia.
-
Tiesithän että salasanan voit vaihtaa myös itsepalveluna?
Mikäli salasanasi on vanhentunut, unohtunut tai haluat vaihtaa sen muista syistä, vaihtaminen onnistuu myös itsepalveluna.